2 min. leestijd

Bericht 19

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ergo et avarus erit, sed finite, et adulter, verum habebit modum, et luxuriosus eodem modo. Satisne vobis videor pro meo iure in vestris auribus commentatus? Sed potestne rerum maior esse dissensio? Qui ita affectus, beatum esse numquam probabis; Duo Reges: constructio interrete. Quid enim ab antiquis ex eo genere, quod ad disserendum valet, praetermissum est? Si enim ita est, vide ne facinus facias, cum mori suadeas.

Quid igitur dubitamus in tota eius natura quaerere quid sit effectum? Sed tempus est, si videtur, et recta quidem ad me. Sed haec ab Antiocho, familiari nostro, dicuntur multo melius et fortius, quam a Stasea dicebantur. Utrum igitur tibi litteram videor an totas paginas commovere? Respondent extrema primis, media utrisque, omnia omnibus. Ego vero isti, inquam, permitto. Neque solum ea communia, verum etiam paria esse dixerunt. Erit enim instructus ad mortem contemnendam, ad exilium, ad ipsum etiam dolorem.

At modo dixeras nihil in istis rebus esse, quod interesset. Nam et complectitur verbis, quod vult, et dicit plane, quod intellegam; Dulce amarum, leve asperum, prope longe, stare movere, quadratum rotundum. Sed emolumenta communia esse dicuntur, recte autem facta et peccata non habentur communia. Idemque diviserunt naturam hominis in animum et corpus. Sed eum qui audiebant, quoad poterant, defendebant sententiam suam. Ut optime, secundum naturam affectum esse possit. At enim, qua in vita est aliquid mali, ea beata esse non potest.

Non enim, si omnia non sequebatur, idcirco non erat ortus illinc. Quid loquor de nobis, qui ad laudem et ad decus nati, suscepti, instituti sumus? Scripta sane et multa et polita, sed nescio quo pacto auctoritatem oratio non habet. Cuius quidem, quoniam Stoicus fuit, sententia condemnata mihi videtur esse inanitas ista verborum. Iis igitur est difficilius satis facere, qui se Latina scripta dicunt contemnere. Peccata paria. Non minor, inquit, voluptas percipitur ex vilissimis rebus quam ex pretiosissimis. Ut non sine causa ex iis memoriae ducta sit disciplina.

Nog niet uitgelezen?

Misschien vindt u deze berichten ook interessant.